Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

hjärtansdagen....

Av Veronica - 14 februari 2008 16:37

Jag tycker nog allt att den här dagen är lite överskattad....man ska väl kunna komma hem till sin älskade med blommor och annat gott vilken dag som helst inte just idag!?

Jag och min man brukar inte ta det så allvarligt, kommer han hem med en ros så är det klart jag blir glad, och visst jag har ju köpt något till honom med :0) en ask med 8st choklad parliner i en hjärtformad ask såklart!


Jag fick en stor röd ros av min underbara man, han kommer inte så ofta med blommor men det gör mig inget för jag vet att han uppskattar mig på så många andra sätt. Får kanske blommor av honom två-tre gånger om året, på våran bröllopsdag och vid enstaka tilfällen som idag. :0)


Men som sagt jag tycker fortfarande att den här dagen är överskattad! Allt för att vi ska tvingas/luras att köpa saker.......



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards