Direktlänk till inlägg 7 april 2008

så det kan bli!

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)


Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle stå på loppis i uppsala med min mamma óch Ubbe den söndagen han skulle komma hem senare på kvällen....så han fick fixa sina föräldrar som barnvakt, jag lämnade barnen redan på lördagen så jag åkte hem till mamma och sov så jag skulle slippa gå upp så tidigt. Det var skönt  men ändå inte att få sova en hel natt...men i en annans säng och utan min man så sov man inte så bra iallafall :P


Sen nu i helgen så var det ju så härligt väder på lördagen. Vi var nere vid garaget hela dagen och N gjorde diverse saker med olika bilar och vi andra(Ronnie, Jessica,Edvin, Josefine, Alex, Mervi, Börje,Lucas, Lucas kompis Victor och så jag och Bejjan) vi grillade korv och hade det bra. Då Ronnie och Niklas var över till tyskland fram o tillbaka på 18 timmar natten mellan torsdag och fredag så hade vi ju lite gott att smutta på med :0)


Igår så var det baddag med barnen, Jag och Niklas for i väg till Vällingby simhall, och hade det kul i en timme ungefär, mer orkar dom inte :0) det är lagom för oss föräldrar med :0)


Var föresten där tidigare med Viggo, Veronica, Tove och Joline och mina barn och badade en hel eftermiddag det var därför jag visste att mina barn tyckte det var kul :0)


ja det var väl inte allt jag gjort men lite av det!


Har varit förkyld sen loppisen förra helgen och inte tränat en endaste gång sen dagen innan skärtorsdagen......hela två veckor har jag gått hemma och förslappat mig!!!!!SÅ IDAG BÖRJAR MITT NYA LIV.......IGEN!!!!!!!!Gick en lång promenad efter jag lämnat jossan på dagis och innan jag ätit frukost!!!!Det har jag sett att man ska göra på Anna skippers "du är vad du äter" :0)

Och sen så har vi ju lyckats få Josefine att gå utan blöja här hemma hela helgen så nu ska vi få henne blöjfri på riktigt!!!! Hon gick till dagis utan blöja med på morgonen så vi får se hur det har gått sen när jag hämtar henne :0) min lilla flicka har blivit så stor! *en liten tår*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Av Veronica - 3 mars 2008 21:22

...som en tok hela dagen och gjort fint då svärföräldrarna kommer i morgon och ska sova över och ta hand om barnen medans vi är på kryssningen :0)     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards