Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

en bad dag

Av Veronica - 23 februari 2008 16:32

som vanligt så är det simmning med barnen som gäller denna dag med, det ända som är annorlunda idag är att barnens mormor ska med och kolla på dom :0)


Jossan fick ett utbrott innan vi skulle simma, hon ville inte vänta på sin tur utan gå upp och i bassängen på en gång fast den gruppen innan inte var klara...GUD tänker jag då som mamma kan dom bara bli klara annars kommer jag få hålla på tills det är dags att hoppa i.....men jag lyckades få henne på andra tankar tills det var dags...PUUUHH!


Jossan är ju en liten tjej med STOR vilja så att få henne och göra det som alla andra barnen i avttnet gör är i stort sätt omöjligt....så även idag...det ända som är kul är att springa upp för trappen och på kanten och hoppa ner i vattnet!......fast idag fick jag henne att krypa på en madrass med bågar och grejer som flöt i vattnet så de lyckades vi vara med på. :0)


Alex är lite lättare att göra med i vattnet, han har ju liksom inget val då han inte säger så mycket :0).....ännu! ;0)

Han är jätteduktig på att fatta att han kommer komma under vattnet och blundar och drar ett djupt andetag.

Min mamma tyckte det var häftigt att se.


Efter att alla barnen simmat var planen att vi skulle åka och gratta min svärmor som fyllde år i onsdags men hon har blivit magsjuk så det blev inställt......Jossan är ledsen...ville så gärna träffa farmor....:0(


Men jag bjuder faster och farbror och kusinerna på tacomiddag istället så kan Jossan och Edvin passa på att leka innan de åker till Spanien på måndag...lyckosarna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards