Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

off to Strängnäs.....

Av Veronica - 29 februari 2008 21:05

...ska och hälsa på min "syster" Johanna och hennes lilla Sonia och spana in deras hus som de köpte i Januari och jag inte kommit mig i väg att titta på föräns idag!


Jag och Alex lämnade Jossan på dagis och sen bar det i väg!


Huset är jätte fint, inte som man hade målat upp det när man sett alla rummen på bild, de låg helt olikt än vad jag hade tänkt mig, men det var jätte fint!...eller kommer bli när det är helt klart :0)


sonia och Alex var väl inte så intresserade av varandra det skiljer ju ändå 6månader emellan dom så de har inte kommit till lek stadiet ännu :0)

Men de är söta :0)


Vi tog oss en promenad i solen men det är inte direkt varmt! vi skulle ta en lite tur som var enkel att gå sa Johanna men...det var värsta leråkern!!!!men jag är ju å andra sidan ute i skogen så vad hade jag förväntat mig! *hahahaha*


Medans jag var där ringde dom från dagis och sa att Josefine inte mådde bra, hon hade inte ätit något och sa att hon ville gå och spy! men hon ville spy hemma....Jag var ju 10mil bort så jag ringde N. och han hämtade henne på 10min men det var ju inte något fel på henne, de hade stannat och köpt pizza på vägen hem och hon hade ätit upp en hel barnpizza själv! Då är man inte speciellt sjuk! Nej det där dagiset vi har kan ta och köra upp sig någonstans....så¨fort det blir lite jobbigt så skickar de hem barn dom inte vill ha kvar eller nåt jag vet inte vad de sysslar med!!!


Åkte hem så jag var hemma till 14 tiden då min man var tvungen att jobba lite mer.


Johanna hade något fuffens för sig när jag skulle åka jag kände det på mig men han sa inget och inte jag heller men jag fick en förklaring till mina aningar några dagar senare :0)


Hon klättrade upp på taket till parabolen(till saken hör att hon är extremt höjdrädd!) och satte ett kuvert med ett brev i på parabolen.....hennes kille skulle komma hem sen för att gå upp på taket och ställa in den....han kommer hem och klättrar upp...ser brevet...öppnar det och där står en romantiskt kärleksförklaring och att Johanna friar till honom!!! Det får ju tjejer göra idag då det är skottdagen och allt! Han klättrar ner och skricker JA!!!!! Det var lite romantiskt och finurligt frieri tyckte jag :0) så jag hoppas att jag kommer få gå på bröllop redan nu i år...kanske till hösten eller så :0)


Grattis Johanna gumman och Micke ni är så bra tillsammans!Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards