Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

En speckad dag....

Av Veronica - 24 februari 2008 16:47

Niklas drog till Romme kl7 i morse för att åka lite lagg....och kommer hem i kväll någongång......jag vill inte bara sitta hemma så det var ju tur att mamma och jag bestämde i går att vi skulle åka till Uppsala och Fyrisparken och kolla in någon loppis så det gjorde vi. Packade in båda barnen och BÅDA avgnarna i bilen och for i väg vid 10.30 tiden var vid mamma vid 11 typ och då stod hon i bara morgonrock fortfarande!...om man ändå kunde unna sig den lyxen någon dag! ;0)

Var i Uppsala vid 12...det var kö in till loppisen!!!!!Helt sjukt mycket folk...inte passande att ha barnvagnarna med sig...men vad gör man inte, skulle aldrig kunna hålla reda på Jossan där inne och definitivt inne bära Alex hela tiden så det blev att man kollade lite snabbt vi de bord man kom fram till....Hittade ett par jeans till Jossan som såg fina ut för 10:- så det tyckte jag var skapligt :0)


Efter allt knuffandes och buffandes så var vi hungriga, stannade på Mac Donalds...brukar inte äta där men nu var vi riktigt hungriga så det fick bli det!

Jossan var glad det blev ju ett äventyr för henne...äter ju som sagt inte där så ofta så hon har inte lyckats fatta vad det är som tur är!


Men det var kul med en leksak i Happy mealen.


Körde hem mamma direkt efter det och sen hem för att duscha, ska in till stan på en resturang och äta med bowlingbrudarna!


Mamma skulle bara släppa ut hundrana och ta sin egen bil för att se komma och sitta barnvakt eftersom Niklas inte kommit hem tillsdess jag måste åka....



Mötte upp N och N vid gamla stans Tbana. Gick till resturangen där de andra väntade....vi var helt själva i lokalen men servicen var inte bra för det....kyparen kunde inte ens svenska....vi fick vänta länge på drickan och maten...ja smakade inte bra...och undertiden vi väntade så hörde vi en massa plingande från köket så jag tror nog att de mickrade maten vi åt.....förutom de jag och två till beställde...de var på en gjutjärnfat och var ryckande och fräsande varmt!!!!


Vi hade dock trevlig allihopa och skrattade mycket så sällskapet var det absolut inget fel på!!!!TACK TJEJER!!!!


Bestämde att vi ska åka på kryssning i april med klubben, ska bli skitkul!


Min man ringde och sa att han kommit hem nu och undrade om jag ville bli hämtad och hämtade upp mig i stan.....sen slutade min kväll där...dog hemma framför TVn till filmen TOLKEN med Nicole Kidman och Sean Penn, hyfsad film.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards