Direktlänk till inlägg 16 februari 2008

ojojoj....

Av Veronica - 16 februari 2008 13:39

jadu kvällen igår kan man nog säga blev allt annat än vi tänkt oss.....P och L kom som det var planerat, jag fick en liten hjärte pressent av L som hon gjort själv som jag sagt att jag vill ha *hihihi* jätte fin! Tack gumman!


vi åt gott och allt sådant sen kom en kompis till på besök min kära granne V. men hon gick lika snabbt som hon kom....åt lite bara sen gick hon till Sorbone med min fiende nummer1!!!! Men är man kompis med båda som V är så kan man ju inte göra annat men sen ligger det ju lite mer än så bakom men det går jag inte in på här....

Iallafall......

Alex var allt annat än pigg, hans hosta är hemsk, men allt var ju stängt nu och akuten är lite väl drastiskt det är ju hosta men han dör inte av det, låter lite hemskt men man hör att det är okej ändå :0)

Så han somnade inte förens vid 24 tiden av typ utmattning....och då vaknade Josefine av något och började kräkas så då var det bara att ta hand om henne, stackars liten..... hon somnade om ganska snabbt dock så det var ju skönt för henne.


Sen på morgonen så packade vi våran kära badväska som vi brukar och hon började spy igen....och det kom i andra änden med så det var bara att säga till henne att det blir ingetbad i dag lilla gumman....hon blev så besviken hon ville ju verkligen simma......det känns så jobbigt när man gör sina barn besvikna.......


Min man då....jo han klarar inte av att dricka så mycket alkohol med sin mage längre så han låg i sängen typ hela morgonen och åmade sig men det var nog mer än bara drinkar som satt spår i magen för han och Jossan var inte i form alls......så det var bara jag som var på benen idag.


Tog lillplutten till doktorn så han skulle få något mot sin hosta, han fick två sorter....ventoline och molipect....ska tas var tredje timme varannan gång vardera så länge jag tycker att det behövs.....han verkar dock tycka det känns lite bättre, han får upp lite mer i från rören så det är bra.


Jossan kryade på sig en stund på dan och vi trodde hon var okej men det var hon inte alls....när hon skulle äta middag så kom hon fram till mig och sa -Mamma jag vill spy!

vi sprang till toan och mer än så var det typ inte...resten får ni tänka er själva :0)


men efter det så ville hon ha maten...barn är konstiga de funkar inte riktigt lika som oss ändå....:0)


Kollade in schlagern senare på kvällen och Alex ville inte sova i vanlig ordning, Jossan slocknade någon gång vid 20.30 då hon bara gick in och la sig(bara det är ett tecken på att hon inte mår bra!). Alex han höll på och skrek och skratta om vart annat bara för att han skulle få vara uppe, det tog ända tills "se upp för dårarna" var slut innan han somnade....och det gjorde vi med......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards