Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

vår väder????

Av Veronica - 17 februari 2008 16:54

var hemma och slappa större delen av för och eftermiddagen men tog mig i kragen och gick ut på en promenad till garaget med barnen, det var skönt att få komma ut och få lite luft och röra på sig :0)

min svägerska och hennes barn mötte upp oss så barnen kunde leka lite. Jossan och Edvin blev så glada att få träffa varandra och busade hej vilt och sprang i skogen....de är så söta när dom är på de humöret :0)


Nu när vi kommit hem igen så väntar en soppa till middag och sen lite Jamie Oliver på TV senare ikväll...han är en grym kock alltså!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards