Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Storstädat!

Av Veronica - 15 februari 2008 17:40

Idag har jag tro det eller ej INTE bakat! Jag har tagit hand om vårat hem som mer eller mindre känns det som om förfallit.....städat det noga och varit duktig :0)


alex är fortfarande krasslig men han har varit så snäll som alltid ändå. Suttit i gåstolen och tittat på moppen som farit runt och undrat vad det är för en rolig grej :0)


ikväll kommer Lina och Patricia och kollar på Let´s Dance och äter Niklas berömda revbensspjäll :0) ska bli kul! kommer heja på Tony och Richard och Karl-Petter :0).



 
 
Nettan

Nettan

16 februari 2008 09:11

Ciao bruden!!! Guuuuud vad du bakar! Och den där Lena du bakar åt, har hon ett fik någonstans eller????? Du får GÄRNA komma och baka hos mig med ;)

Fast vet du, idag skall jag nog BAKA!Hihihi... T är i Sala och spelar, stora J är hos flickvännen så lilla J och jag är ensamma hemma och skall städa och BAKA!

Receptet skulle jag ha haft tills idag men det är inställt så det är ok!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://skorpan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 7 april 2008 11:11

Nu är det verkligen jätte längesen jag skrev något här...men ibland så räcker inte tiden till! men lite sammanfattning är väl på sin plats  :0)   Min man drog till fjällen en helg och lämnade mig med barnen hemma, de han hade glömt var att jag skulle...

Av Veronica - 7 mars 2008 21:47

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos patricia och hennes barn :0) vi ska äta lasange och titta på let´s dance :0)   Hämtade Jossan tidigare på dagis då det är så fint väder och så passade vi på att leka lite med kusin Edvin ute i solen :0)   Gick ...

Av Veronica - 5 mars 2008 21:34

vaknade bakis....blev tok för mycket att dricka i går...det som känns mest är de äkliga shotsen!!!mår illa bara av tanken!!! Sambucca Baylies!!!!!Usch vilken combo! testa inte för guds skull!!!!   Kvicknade väl till till halv 10 och gjorde ett tapper...

Av Veronica - 4 mars 2008 21:23

idag är dagen som jag längtat till äntligen här!!!!!   Ska på kryssning med min underbara man ikväll för att fira att vi varit gifta i hela 2år!!!! Har bokat lyxsviten på Birka och massa mys :0)   Vi fick gå ombord först av alla via VIP ingång och ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards